Install this theme
qrieves:

uoa:

tinysquids:

toxicwinner:

me

I fucking quit

i hate art

"where’s your homework"

qrieves:

uoa:

tinysquids:

toxicwinner:

me

I fucking quit

i hate art

"where’s your homework"

queenbroslob:

fierceisnotenough:

humorland:



shit i’d watch this so damn hard

Seriously, 12 straight men acting as gay as humanly possible, I would die.

queenbroslob:

fierceisnotenough:

humorland:

image

shit i’d watch this so damn hard

Seriously, 12 straight men acting as gay as humanly possible, I would die.

deadstag:

melanistic, albino and natural fallow deers photographed by Mszafran on deviantart Source here

deadstag:

melanistic, albino and natural fallow deers photographed by Mszafran on deviantart Source here

Anonymous
asks:
I dont get it

Google bechdel test haha

My therapist just told me a joke.

lilysinthefall:

professorfangirl:

timemachineyeah:

So this girl walks up to another girl and says “Hey, have you heard of the Bechdel Test?”

And the other girl says, “Yeah, my boyfriend was telling me about it the other day!”

SIT DOWN.

i don’t get it

Cheers, I got this

boiledjeans:

godiseven:

cybernetic-chantdown:

i-am-a-teenage-anarchist:

clubpresident:

promhub:

alexiromanov:

daytimeblogger:

Oh??? apparently I’m a Narcissist? 

here is the quiz if you want to take it 

Me too, a score of 22, should I be worried?

22

I got 31 lmao

I got 11… not even close haha. I’m too submissive. 

i got 7 haha i am trash

i got 19 ohohohohohhohoho

I got 2 and a pop-up suggested I read articles on low self esteem lol

33 :P

mackiestans:

slightly blurry extra

mackiestans:

slightly blurry extra

angelinaheartsnursing:

Note Taking for Nursing School
One of the funny things about me, for sure, is my inability to decide how I want to take notes. Throughout nursing school, I must have changed my methods a gazillion times! I realized that typing my notes on the computer did not help me retain information as well, and it meant I had to do more reviewing in the textbook and outside sources. When I would handwrite notes, including powerpoint slides, it was too much work and I found myself getting a little anxious when I would miss something. I preferred printing out powerpoints ahead of time, and writing directly on the powerpoint slides. 
I am such a geek for formatting. If I don’t have enough space for notes, it bothers me! I found that I write a lot of notes, and it helps me retain information. I usually like to make my notes colorful, highlighted, and they usually have doodles all over them!
One day, I was studying for an exam and I was creating my flashcards. Then I thought: “Wouldn’t it be awesome if I can do my flashcards during class?.”  Then… suddenly I had the awesome idea to print my powerpoint slides on flashcards! It was easy. 
Directions:
Open up your powerpoint lectures notes in powerpoint (They must be in .ppt or .pptx format!)
Delete the slides that you do not want to print ( i.e. pictures slides, or slides you will not study)
Change the template of all the slides to a generic black and white template, with no extra borders to waste your ink.
Load your choice of index/flashcards into your printer.
Within print settings you will change the paper size to match your flashcard size. If it is not exact, going a little smaller is okay. 
Also change the printer to a more economic friendly setting. For example, I put mine on grayscale and change the quality of printing so that I don’t waste as much ink (Cuz lord knows we have notes forever in nursing school!)
Hit that print button & you have yourself the most awesome notes and flashcards in the world!

angelinaheartsnursing:

Note Taking for Nursing School


One of the funny things about me, for sure, is my inability to decide how I want to take notes. Throughout nursing school, I must have changed my methods a gazillion times! I realized that typing my notes on the computer did not help me retain information as well, and it meant I had to do more reviewing in the textbook and outside sources. When I would handwrite notes, including powerpoint slides, it was too much work and I found myself getting a little anxious when I would miss something. I preferred printing out powerpoints ahead of time, and writing directly on the powerpoint slides. 

I am such a geek for formatting. If I don’t have enough space for notes, it bothers me! I found that I write a lot of notes, and it helps me retain information. I usually like to make my notes colorful, highlighted, and they usually have doodles all over them!

One day, I was studying for an exam and I was creating my flashcards. Then I thought: “Wouldn’t it be awesome if I can do my flashcards during class?.”  Then… suddenly I had the awesome idea to print my powerpoint slides on flashcards! It was easy. 

Directions:

Open up your powerpoint lectures notes in powerpoint (They must be in .ppt or .pptx format!)

Delete the slides that you do not want to print ( i.e. pictures slides, or slides you will not study)

Change the template of all the slides to a generic black and white template, with no extra borders to waste your ink.

Load your choice of index/flashcards into your printer.

Within print settings you will change the paper size to match your flashcard size. If it is not exact, going a little smaller is okay. 

Also change the printer to a more economic friendly setting. For example, I put mine on grayscale and change the quality of printing so that I don’t waste as much ink (Cuz lord knows we have notes forever in nursing school!)

Hit that print button & you have yourself the most awesome notes and flashcards in the world!

Anonymous
asks:
What are your brush settings and how do you reference from your photos? Do you use a grid or do you eye where everything is going to be?

I dont use a grid. It was good practice, but makes you reliant.
And i use a lot of different brushes! I mostly use a soft round brush and vary size to get those sharp edges :)

asks:
hi~ I just saw your kingdom hearts shoes on pinterest and THEY WERE AMAZING. do you do commissions for them? (if this was answered before and i missed it, i'm sorry!!)

No only locally, because I cant offer returns. With shipping and such prices would be 100 or more :(

teensquotess:

http://teenlifequotes.com/

This is spelled wrong…

teensquotess:

http://teenlifequotes.com/

This is spelled wrong…